dijous, 5 de novembre del 2009

COMENCEN LES VALORACIONS

19 d'octubre de 2009

Un cop tenim els llistats dels alumnes PI, amb la psicopedagoga mirem quins alumnes estant valorats i quins no. Caldrà a molts, fer-los una exploració més àmplia per tal de poder oferir una bona informació als tutors, un cop omplim la part del document que ha d'omplir la psicopegoga. A la majoria dels alumnes d'ESO, que són sobretot la part més gran, els hi passarem el WISC.

Avui doncs, revisem els "expedients" dels alumnes que la psicopedagoga té arxivats.

M'explica que un cop aquests alumnes marxen del centre, ella llença el seu historial, més ben dit, el destrueix. Tant quan arriben, com quan se'n van, aquests són menors d'edats, així doncs, aquesta informació considera que no cal guardar-la per un futur.

Veig que cal, però, tenir-ho tot molt ben arxivat. En una escola amb tants alumnes, és possible que no recordis tots i cada un d'aquests, per aquest motiu, la documentació ordenada és imprescindible. Veig doncs, una manera d'ordenar i de tenir arxivats tots aquests alumnes, això si, en cap moment passen a ser un número, sinó que sempre són expedients amb nom i cognom. Dins d'aquests, els testos que han passat, un dibuix, un escrit i el seguiment (a mà) de la psicopedagoga amb els tutors que han anat tinguent aquests alumnes.

Aquest fet, m'ha sobtat, estic acostumada a treballar amb expedients informatitzats, però la psicopedagoga segueix treballant i registrant a mà. De fet, és més ràpid i no deixa de ser, el registre manual, una eina habitual per tots els professors, tant o més vàlida, que el registre informatitzat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada