dijous, 3 de desembre del 2009

AVALUACIÓ FINAL

3 de desembre de 2009

Un cop acabades les pràctiques, és l’hora de fer una valoració general. Les pràctiques m’han agradat molt, he pogut veure realment com és el dia a dia d’una psicopedagoga, i ho he pogut veure en l’àmbit que més m’agrada, l’escolar. Jo tenia un encàrrec, un projecte, molt concret, però, considero que no l’he pogut acabar del tot. La reflexió que en faig, és que el calendari que ens havíem marcat ha estat massa ajustat a les possibilitats meves i de la psicopedagoga, però no dels mestres. Una part del projecte, omplir els plans individualitzats dels alumnes, era una feina aliena a nosaltres. Aquesta tasca s’està realitzant, però més a poc a poc del que teníem previst. Aquest fet, m’ha dificultat poder acabar del tot el projecte que teníem programat. Però crec que no ha estat del tot una dificultat, amb la psicopedagoga hem acordat que fins finals de desembre, ens aniríem coordinant per veure la totalitat dels plans individualitzats omplerts, i el que si que hem estudiat, és algun pla omplert que ha calgut rectificar i d’altres que estaven molt ben omplerts i han pogut servir d’exemple.

En els missatges que he anat elaborant en el bloc del diari de pràctiques, hi surt bibliografia que he consultat, així com llibres que he recomanat, mitjançant una web o un enllaç. Hi ha molt material que he consultat, que ha estat fet per la mateixa psicopedagoga o per la mestra d’Educació Especial, i que per tant, és molt difícil de catalogar.

Finalment vull dir, que he estat molt còmoda a l’escola Pare Coll, que m’han tractat molt bé i que sobretot m’he sentit com una professional més, que m’han escoltat i que també m’han deixat opinar sobre les situacions que ens hem anat trobant, que he après, he après molt i que, si no hagués realitzat aquestes pràctiques, no em sentiria ara mateix, segura d’exercir aquesta professió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada